Bestellen
BESTELLING EN LEVERING
Bij Sefid.nl kunt je eenvoudig in enkele stappen je bestelling plaatsen:
- Kies een product uit en plaats het product in het winkelmandje.
- Ga naar het winkelmandje en klik op “bestelling afronden”.
- Je kunt kiezen voor “Snel bestellen” of “Registreren en bestellen”. Indien je een account hebt kun je kiezen voor “Inloggen en bestellen”.
- Voer je adresgegevens in en kies voor je gewenste verzendmethode.
- Kies je gewenste betaalmethode en reken de bestelling af.
- Houd je Track&trace in de gaten, je bestelling is onderweg
Orderstatus volgen
Vanaf het moment dat je de bestelling afrondt tot het moment dat je pakketje wordt meegegeven aan de bezorger houden wij je per mail op de hoogte over de status van uw bestelling. Door de enorme hoeveelheid kerstpakketjes bij PostNL, loopt je pakketje enkele dagen vertraging op in het postnetwerk. We hopen op je begrip en willen je vragen om tot 5 werkdagen rustig af te wachten voordat je contact met ons opneemt. Daarnaast kun je de status ook terugvinden in je account.Bestelling wijzigen of annuleren
Wij streven ernaar om je product(en) zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat je bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen je bestelling inhoudelijk nog te wijzigen of te annuleren. Indien je de verkeerde adresgegevens hebt ingevuld, raden wij je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je adresgegevens kunnen wijzigen.
Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden. Je kunt je bestelling uiteraard binnen 30 dagen retourneren.