RETOURBELEID
Voor alle SEFID aankopen geldt een retourtermijn van 30 dagen (er zijn uitzonderingen van toepassing). Zo kun je vroeg shoppen — en later relaxen.
Wij onderzoeken, ontwerpen en fabriceren onze artikelen zelf en staan er ook garant achter. Als je er niet tevreden mee bent, staan wij klaar om je te helpen. Als je iets op sefid.nl koopt, heb je 30 dagen de tijd om je aankopen uit te proberen. Je kunt elk item (er zijn uitzonderingen) om welke reden dan ook binnen 30 dagen retourneren. Zelfs na 30 dagen kun je de items nog steeds retourneren als ze in een originele verpakking zitten. En voor Sefid members zijn retourzendingen altijd gratis.
Dus ga je gang, shop zonder zorgen en profiteer van de risicovrije proefperiode van 30 dagen op Sefid.nl.
VEELGESTELDE VRAGEN
Hoe retourneer ik een bestelling bij Sefid.nl?
Als je SEFID member bent, kun je items gratis retourneren door in te loggen bij je memberprofiel en een retourzending te starten vanaf de pagina 'Orders' (Bestellingen). Als je als gast hebt besteld, moet je naar je bestelling gaan met behulp van je bestelnummer en e-mailadres.
Hoe zit het met defecte artikelen of artikelen met een productiefout?
Wij staan garant voor al onze artikelen en elektronica's uit ons assortiment. Defecte items en items met een productiefout kunnen binnen 30 dagen na aankoop worden geretourneerd. Kies daarvoor een van de hierboven genoemde opties. Neem contact op om het artikel te retourneren als je aankoop meer dan 30 dagen geleden is.
Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?
Nadat je een melding van herroeping hebt ingediend, heb je nog 14 dagen om je bestelling te retourneren. Hierbij raden wij wel aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 7 dagen na aanmelding herroeping. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd indien alle bestelde artikelen zijn geretourneerd. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Moet ik betalen voor de retourkosten?
Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst.
Heb je toch nog een vraag?
Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het
retourneren? Neem dan gerust contact met ons op.
+31 (0)619 66 93 30
Info@sefid.nl
Wij streven ernaar om je vraag binnen
1 werkdag te beantwoorden.